مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 16:012023-10-31سياسي

فارس من| بلاتکلیفی سریالی طرح ترافیک در آستانه اشرفیه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سامانه فارس من خبرگزاری فارس، سامانه ای برای ثبت و پیگیری مطالبات مردمی است که طی سال های اخیر راه اندازی شده و خادمان رسانه ای مردم در آن متعهد شده اند تا در سریع ترین زمان موضوع ثبت شده مردم را پیگیری و به اطلاع آن ها برسانند.

اخیراً مطالبه ای با عنوان  سردرگمی مردم آستانه اشرفیه با یک طرفه شدن دو خیابان اصلی  در سامانه فارس من ثبت شد که در آن مطالبه گر مطرح کرده بود: هشت ماه است که شهرداری و شورای ترافیک شهرستان آستانه اشرفیه با یک طرفه کردن و تغییر مسیر عبور خودروها از خیابان اصلی باعث سردگمی مردم شدند و کسی هم پاسخگو این اتفاق نبوده و مغازه داران، کسبه ها با مشکل مواجه شدند، سوال من این است که آیا در کدام شهر و یا استان در میدان اصلی ایستگاه تاکسی ایجاد می شود؟ استان گیلان  همواره با معضلی با عنوان ترافیک شهری مواجه است که زندگی را برای مردم و عبور و مرور خودروها به شدت سخت کرده است به طوری که مردم برای طی کردن مسیری کوتاه با خودروهای شخصی و حتی وسایل حمل و نقل عمومی باید ترافیک طولانی را تحمل کنند.

شهر آستانه اشرفیه یکی از شهرهای مذهبی کشور بوده و این شهر به قطب مذهبی گیلان شهرت دارد همین امر منجر به حضور سالانه مسافران زیادی زیارت حرم مطهر حضرت سلطان سید جلال الدین اشرف (ع) به این شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| بلاتکلیفی سریالی طرح ترافیک در آستانه اشرفیه

فارس من| بلاتکلیفی سریالی طرح ترافیک در آستانه اشرفیه